Staronová Anne


Ahoj všichni,
dneska konečně nadešel den, kdy mohu představit Anne, jako fešku na druhouMrkající








Tuhle krásku mám moc ráda, již delší čas jsem se jí snažila najít adekvátní tělíčko FR2, bohužel se nedařilo. Koketovala jsem i s myšlenkou, že ji prodám, ale nakonec jsem koupila panenku jako dárkyni pro úplně jinou panenku, kde ovšem barevně tělíčko poněkud neladilo, avšak pro Anne bylo jako stvořené, takže Anne zůstala doma...





Hned jsem se pustila do přetělení a ještě téhož dne Anne nafotila.




Klobouk ze sady CI mám doma poměrně dlouho, ale stále jsem se nemohla rozhodnout,která ho nafasuje na focení.
Jakmile prošla Annie" metamorfózou", tak jsem měla jasno.





Na tomto tělíčku tak nějak pookřála, hned se dostala do té správné "FR2 pózy" a nosánek začla nosit řádně nahoru.








Na focení jsem využila kabátek od Victorie Roux Monte Carlo( má Roxy), halenku od Korinne Polished ( Irenne), kalhoty ze salónu Jitacopi, botky jsou od Natalie Fatale Elusive Creature.








Tento malinový kabátek také docela dlouho čekal na to správné využití, ale zase na druhou stranu si říkám, že tohle čekaní stálo za to....















Anne to rozbalila ve velkém styluMrkající































Tak a tímto končí malá etuda na podzimní téma.
Snad se Vám "nová" Anne líbila.
Přeji krásnou neděliUsmívající se








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik