Není Opium jako opium:-)


Mám opravdu nepředstavitelnou radost, že Vám mohu představit tuto panenku!










FR2 Ayumi Nakamura Opium 2012, 400 ks







Pro Ty z Vás, kteří mne již lépe znáte, nebo pečlivě čtete moje články, dobře víte, že FR2 Spring Collection je pro mne zřejmě to nej, co se dá u IT najítMrkající




Toto byla první kráska, která mne z této kolekce zaujala. Lačně jsem vyhledávala její fotky na flickru a nemohla se jí nabažit. Již delší čas jsem číhala, zda se někde objeví za přijatelnou cenu.




Samozřejmě jsem sledovala všechny tři krasavice, a poprvé se na mne štěstí usmálo s Taylor. Nicméně stále jsem pokukovala po zbylých dvou.

Bohužel marně, její výbava se mi moc líbí, tuto krásku bych nejraději brala origo celou. Nuže, takto jsem na ni snad nikdy nenarazila. Většinou na "hranou" a nahou a za děsné prachy!




Pomalu jsem si přestala dělat naděje!


Až jednoho dne jsem narazila na tuhle úžasnou Ayumi, hlavička byla nová, jen tělo měla od klasických fešek. Cena byla v podstatě stejná, jako za samostatnou hlavičku této krásky. Od dané prodejkyně jsem už dříve nakupovala a měla jsem s ní výborné zkušenosti. Napadla mne hned varianta, že se třeba objeví FR2 tělíčko za dobrou cenu, to klasické prodám a podaří se mi Ayumi ubytovat za super cenu.




A hádejte ....Záhy se objevilo pasující tělo , nemohla jsem tomu uvěřit, kontaktovala jsem prodejce, o tělo již sice někdo projevil zájem, ale nějak se neměl k zaplacení, takže jsme se domluvili a tělíčko bylo "moje" a dokonce mi prodejce nabídl ještě jedno v rámci stejného poštovného!



Všechno nakonec klaplo na jedničku, dorazilo tělo a druhý den Ayumi, proces přetělení se úspěšně zdařil a já Vám mohu představit svou krásku Chanté.





Musím se přiznat, že jakmile jsem tuto krásku zaregistrovala a neboť její ofiko název je OPIUM, okamžitě se mi vybavily úžasné reklamní fotky na parfém od Yves Saint Laurenta - Opium, tato kráska se do této reklamy hodí jak vyšitá! Věděla jsem, že její jméno si odvodím dle tohoto klíče.





Jméno Yves je adekvátní českému Ivan, Laurent je český Vavřinec, jsem soudná a jméno Opium jsem vyloučila okamžitě. Načež jsem se pustila do hrátek s iniciály YSL, ale toto se mi nelíbilo Syl, Lys, nebo Sly. Už mi zůstalo jen jméno v rámci Saint a zde jsem věděla hned - Chanté!




Jak jsem již zmínila ,Chanté dorazila nahá, chvíli jsem přemýšlela, co jí obleču na představovací focení, a sáhla jsem na jistotu, šaty od Jo, náušnice dodalo klenotnictví Nauriel.




O zbytek se postarala ChantéUsmívající se





















Takže nyní již jen sehnat Tatyanu a budu chrochtat blahem!




Přeji pěknou sobotu a krásný začátek adventu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik