Au Revoir Polly, aneb kopretiny pro "zámeckou paní"...


Hezký večer,
předpokládám, že název mluví za vše, tahle kráska odcestovala již před časem k Ivance.
Byla již představena na jejím blogu a protože jsem měla v galerii ještě nějaké její fotky, tak jsem ji mohla připravit ještě poslední článek.









Tahle kráska má na sobě paradoxně oblečení, které jsem "vyhandlovala" právě s Ivanou, je od této krásky.
Botky jsou od Ronnie





Tohle bylo foceno za teplých letních dní.





Téměř ve stejný čas jako oblečení mi dorazily i tyto krásné umělé kopretiny, tak mne napadlo takové lehce romantické letní focení.





U focení se mi hned vybavil film Kopretiny pro zámeckou paní.
Já jsem nejdřív jako správná puberťačka četla knížku a až za dlouho viděla tento film. Pamětníci jistě budou vědětMrkající









Doufám, že tímto článkem potěším nejen Jitku, která má kopretiny velmi ráda:-)













Focení bylo moc prima, jen mi jedna kopretina z věnečku pořád padala, tak jsem ho za chvíli z hlavy radši sundala.












Tak nějak mi přišlo, že na tohle focení se tato panenka hodí nejvíc, nejen svým mladistvým vzhledem, ale také takovým zvláštně zasněným pohledem.





















Co tedy dodat na závěr, jsem moc ráda, že Polly skončila u Ivči, už se moc těším na její telenovelový osud, to bude určo paráda, také se už tak těšíteMrkající

Krásný zbytek dnešního dne a zbytek týdne.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik