Zrzi, co Tě mrzí:-)


Dneska se Vám předvede tahle krásná zrzka, protože jsem ji fotila již před nějakým časem a fotky jsem již s předtihem vložila do tohoto článku na tomto blogu, zveřejňuji to ještě zde, ačkoli tahle "feška na druhou" už patří na můj druhý blog.Mrkající






Jednoho dne mne začaly prsty tak svrbět a já měla utkvělou představu, že musím umotat takovou napůl pletenou, napůl háčkovanou (tedy jen tímto jediným vzorem, který umím uháčkovat) halenu. Pustila jsem se s velkým elánem do díla, ale pod rukama mi začalo vznikat cosi, co se mé ideii vůbec nepodobalo.



Tak jsem to riskla a řekla jsem si, že už to dodělám a uvidím, jak to dopadne.



No a nyní Vám to své dílko tedy představuji.





Jako modelku jsem vybrala Bitty, samozřejmě prvoplánově, neboť tato barva zrzkám velmi sluší. Sluníčko si se mnou hrálo na schovávanou, ale nakonec se mi snad podařilo to správné světlo vychytat, nedalo mi to a musela jsem fotnout i oblohu.




Na kterou se musela samozřejmě kouknout i BittyMrkající








Na focení dostala Bitty naše oblíbené kalhoty od Jíti, náušnice od Lenči , botky jsou od Eugenie A Touch of Frost, kabelka je od Iny a brýly ze sady Barbie Basics.










Pokaždé když fotím Bitty, tak žasnu, jak je úžasně fotogenická.Smějící se










A nyní si můžete tuniku prohlédnout bez mého kecání:-)
























Pro dnešek se loučíme a všichni se mějte krásně.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik