Můj malý "hybrid":-)



Všechny Vás zdravíme a dneska to bude velká divočina, už se těšíte?Mrkající










Představuji Vám Natalii Fatale Night z kolekce Bare Essentials 2011, 300 ks.





Její cesta ke mně byla poněkud svízelná, musím se přiznat, že ze začátku se mi mnohem více líbila její kolegyně, kterou Vám nedávno předvedla Katka. Ovšem postupem času jsem stále častěji narážela na fotky Naty a někde byla vyloženě "k sežrání" a někde naopak tak škaredá, že mi to nedalo a začala jsem se stále více pídit po jejich fotkách.



Nakonec jsem usoudila, že ji prostě musím vidět naživo a čistou náhodu se objevila za úžasnou cenu, což jsem brala jako znamení a Natu si koupila.



A jak jsem pak byla ráda, neboť jsem se opravdu nezmýlila a můj instinkt byl správný, je to úžasně zajímavá a sexy kočka.
Nafotila jsem pár fotek v jejim origo oblečení, ale protože fotím radši oblečené panenky, další fotky již budou z jiného soudku.




A tohle je moje Dina, dostala svetřík, pletený přímo pro ni. Baretek je tuším od Ivči, kalhoty jsem nedávno koupila od Katky, jsou pro CI , které mají velmi podobné tělíčko FR2, až na ta velká chodidla a tlapy (dlaně), rozhodla jsem se to risknout a od Míši koupila panenku na tomto tělíčko a dala ho Dině, ručičky jsem vyměnila a protože mám set botiček pro CI, tak jsem měla i obuv pro tuhle kočandu připravenou.



Takže, jak se Vám líbí, můj malý "hybrid"MrkajícíSmějící se?








Mám moc rády ty její šedo-zelené oči, jsou takové jako by zastřené, skrývající mnoha tajemstvíMrkající
























Jó, a proč Dína, protože mi prostě přijde jako správná mafiánka!







































Ještě malá praktická fotka na detail jejich zad, aby bylo vidět, jaké jsem použila zapínací řešení, které jde skvěle obléci přes nohy a ještě to je vlastně sexyMrkající

Dobrou noc.....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik