Lady in Red...


Tak a jsem doma!!!!!!










Veronique Perrin Full Spectrum 2014, 700Ks















Vážení návštěvníci mého blogu, tato kráska mne zaujala hned na promu, líbil se mi účes, šaty a doplňky, sice jsem si říkala, že mohla mít třeba ještě nějaké to sako a větší kabelu, než dané psaníčko, ale přeci nemohu mít všechno:-)










Panenku jsem objednala a pak už jen čekala, zda reál předčí promo, či neMrkající




A co si budeme povídat, mohlo být i hůř, než co jsme viděli na promu!





Naštěstí tahle panenka se opravdu povedla a v reálu se mi líbí ještě více , než na promu.





Čekala jsem tmavě hnědé vlasy, a ona je má takové spíš do kaštanova a také barva očí mne mile překvapile, je prostě tak nějak jinak zelená, než jsem u IT panenek zvyklá:-)












Panenku jsem pojmenovala Daphné, k jejími "šikstylu" se opravdu hodí, tahle kočka na mne působí jako dáma ve Francii narozená.






























Snad jsem Daphné představila dost adekvátněUsmívající se
Přejeme krásný večer.























































Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik