Charlie



Dneska se Vám představí Charlie v "civilu".









Jak jsem již psala minule, její původní šaty mi k ní moc nesedí.
Chvíli jsem uvažovala, do čeho ji převleču a pak mne to napadlo.







Kombinace hnědé a tyrkysové, tu mám velmi ráda a když jsem Charlie do těchto barev oblékla, byla jsem nadšená a utíkala fotit.






Šperky si vypůjčila od Míny, botky od Lilly. Šatičky jsou Rity, které jsou mírně poupraveny, už na blogu byly představeny.
Kabátek je od Liv panenek, trošku jsem si s ním pohrála, také jste ho již měli možnost zde vidět.








A nyní si můžete fotečky vychutnat bez mého kecání.





































































Užijte si krásný večer a zbytek víkendu.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik