A vrána k vráně sedá...

Dnešní článek je poněkud nezvyklý. Absolutně jsem neplánovala, že tuhle krásku Vám představím už dnes.
Tohle je vážně horké zboží. Já jsem vlastně ani nikdy nedoufala, že se mi ji podaří ubytovat a ejhle, narazila jsem na její inzerát a podařilo se mi ji zakoupit za úžasných podmínek!
Čekala jsem ji koncem příštího, možná snad až začátkem toho dalšího týdne a ona přicestovala už dnes, asi nemá smyls vysvětlovat, jak mi to zvedlo náladu, byla jsem naprosto unešená.

Dost řečí a napřed tajemné fotoMrkající








Já jsem tedy ale, že? Ještě Vás nechám chvíli napínat. Musím se přiznat, že když klapla koupě této krásky, tak jsem si říkala, že by to byl úžasný dárek pod stromeček, který by mi samozřejmě nadělil můj manželMrkající
Ovšem chyba lávky, jakmile jsem otevřela krabici, abych zkontrolovala panenku, tak jsem byla ztracena a moje hvězda prostě musela na fotící "plac".

Takže konečně jsem u toho a dovoluji si Vám představit:




Elise Jolie Escapism (Tropicalia Colleciton) 2012





Když jsem vyrazila fotit, tak mne zaujala naše Šmudla, která se vyhřívala na sluníčku, chvíli jsem zvažovala, že bych je vyfotila společně, neboť "outfitem" velmi ladí, ale posléze jsem to zavrhla, přeci jen jsem nechtěla přijít o panenku hned první den!
Tak jsem Vám ji aspoň vyblejsklaSmějící se






A tady ji máme v plné parádě...













Již delší čas , zasvěcené hlavy ví:-), jsem snila o blond Elise.




Tak jsem se konečně dočkala.















Opravdu by mne ani ve snu nenapadlo, že ubytuji tyhle dvě sestry, nebo spíš asi sestřenice z Tropicalie.




Tady si dovolím tvrdit, že šatičky majtelce sluší mnohem více, než její kolegyni Dashe(mé Charlie).

























Prozatím stále dumám, jak ji budu říkat, pracovní název je samozřejmě Elise a protože jsem Vám ji tady šoupla tak začerstva, tak jméno ještě bohužel nemá.









Ale zase je to po dlouhé době první panenka, která jde do éteru takto začerstva, tedy kromě Sávy, ale ta má hold svá privilegiaSmějící se










































Co dodat na závěr? Nicméně je mi jasné, že jsem na Vás hned za sebou vybalila dvě panenky s velmi kontraverzními tvářemi. Já osobně je mám ráda , jako vlastně celkově všechny "staré" FR2, tak nějak zjišťuji, že nejraději bych si pořídila celou tuto sekci, kdo ví, třeba do padesáti se mi to poštěstíMrkajícíUsmívající se
Ať už jste příznivcem této tváře, či ne, pevně věřím, že jsem aspoň trošku na Vás přenesla to mé nadšení a ten entuziasmus, který mne zachvátil, když jsem konečně třímala svou kořist v rukouSmějící se Snad se mi to na fotkách podařilo zachytit.

Tak mi držte palce, třeba se zase poštěstí podobný úlovek a já Vám ho hned za čerstva naservíruji!
Přeji krásný večer a ještě lepší víkend.












Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik