Poppy Polly


Dneska Vám představím jeden ze svých přírůstků.

Chvíli Vás ještě budu napínat.






http://woodsky.free.fr/LBX/Images/REFFR/PP/13PoppyPrettyInPolynesia.jpg
Tady je její původní podoba.




Doplňky jsou vážně moc prima.



Tak a tady ji máme v plné parádě.




Panenka je přemalovaná Lenkou S.
Mám ji doma již delší dobu a získává si mne stále více a více.



Je poněkud zvláštní, ale tohle já mám moc ráda a již nyní Vás chci navnadit na další článek s ní, kde už dostala civilní háv á la BlankaUsmívající se






Nyní si můžete užít Polly v jejím původním oblečení.




















































Polynésii se mi vyčarovat nepodařilo, tak si budeme muset vystačit jen se Středoevropkým prostředím.



















































Přejeme krásný poslední letní den a skvělý start do nového týdne...




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik