Nová Ina


Slíbila jsem, že co nevidět Vám předvedu Inu, která prošla další úpravou.
Začínáme fotečkami, kde ještě nedošlo k finální podobě








Zde má Ina na sobě kalhoty od Jíťi, topík od Jordy, kabátek je za sady Liv, který jsem trošku upravilaMrkající, botky jsou od Annik, brýle jsou ze sady Barbie Basics, náramky FR, opasek od Kes, náušnice od Lenči.






Tyto fotky jsem fotila jen tak pro zábavu, ale moc se mi líbily, tak jsem se rozhodla je nakonec vložit na blog.











A nyní se již dostáváme k Ině opravdu již v "novém".



Oblékla jsem ji mnou vyrobený topík, kalhoty má od Barbie Katniss, kabelku a brýle od Barbie South Beach, botky a náramky jsou FR, náušnice mají původ neznámý.




Ina dostala nové tělíčko, které ji podle mne mnohem více sluší, ostatně posuďte sami.


















A ještě se Vám musím přiznat, že plánuji další změnu, jakmile k ní dojde, tak opět zdokumentuji.






































Přejeme pěkný zbytek večera a krásný víkend.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik