Korinne

Dnes Vám představím jeden nový přírůstek.
Mám ji doma již delší čas a tahle panenka je prostě to pravé pro mne!


Schválně, jestli poznáte jen podle doplňků o koho jde?









Fashion Royalty Korinne Easy Elegance 2011, 500ks




Tuhle kočku jsem samozřejmě poctivě zdokumentovala ve vší parádě, když dorazila, ale při zpracovávání fotek se mi bohužel podařilo pár vymazat, proto mám jen tuto portrétovku z krabice, no stane seNerozhodný



Nyní Vám již představuji Koru ve vší parádě.



Tato panenka je pro mne takový ten pravý typ Femme Fatalé.








Má sexy výraz obličeje, uhrančivý pohled, úžasnou barvu vlasů, na první pohled poněkud tvrdší rysy v obličeji ,avšak při blížším prozkoumání je patrná jistá oduševňolost a zasmušilost.

Koukám, že jsem se nějak moc rozkecala, tak jedeme radši dál...













Oku všímavému jistě neušlo, že nemá FR tělíčko, tato kráska dostala NuFace tělo, lépe mi k ní sedí a hlavní přeci je, aby fotografka a garderobiérka v jednom, byla spokojenaSmějící se











A nyní speciální ŠWV!




Od portrétovek jsem nějak přešla k focení naší hmyzí faunyUsmívající se
Aniž bych to dělala záměrně, zásadně když se vypravím fotit panenku do našich zahrad, tak se ke mně přidá někdo další...







Toto byl prosím sršeň jak hrom, škoda že se mi nepodařilo k němu něco přiložit, aby bylo vidět, jak je veliký, ale tak moc jsem riskovat nechtěla, stačilo mi, že Kora byla od něj necelý metr a já cvakala asi dvacet cm od něho, ale on si mne vůbec nevšímal, asi jsem se mu líbila.


























Kora se Vám předvedla ve svém outfitu, jen kabelu si půjčila od Annik.

A už se na Vás zase těší, v procesu je další článek o ní.

Krásný večer.








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik