Jsem tedy řádně nasra......á!

Přeji všem hezký večer!
Musím se přiznat, že pro mne až tak hezký není. Začínám být opravdu řádně znechucena blogovými intrikami, které se v poslední dějí. Lidi, to snad mají na svědomí erupce na slunci, nebo co? Napřed příjde naprosto nepochopitelný útok na Mary a její mamku, kdy jsem se bála, že seknou s blogováním a musím jim vzdát hold, jak se k tomu postavily!!!!
A posléze přijde jobovka, kdy naše Šárka (šavrda), smaže svůj blog, ten blog, který jsem měla tak velmi ráda!
Když jsem začala blogovat,přišel mi blogový svět tak strašně super, byl to úžasný relax a únik z toho skutečného světa!

Ač v poslední době jsem s časem na štíru, stejně se snažím pravidelně obcházet blogy, dodržuji pravidlo, že negativní komentáře nedávám, když se mi prostě panenka vyloženě nelíbí, tak si pozorně prohlídnu detaily a zaměřím se na ně a pokud je to panenka, s kterou jsem si opravdu nesedla, nenapíši radši žádný komentář, proč kazit radost majitelu blogu, když je z panenky nadšený, co člověk , to názor, takže proč to nerespektovat!
A vždyť přeci o tom i blogy jsou, ukázat a potěšit se o radost z nové panenky, či nového focení, nebo tvoření s ostatními.
Proto si říkám, kde se vytratila ta radost z blogování, toto je už vážně na pováženou! Osobně mi blogy strašně pomohly, byla jsem zralá na psychiatra a díky blogúm jsem přestala myslet na svůj světabol a začala jsem opět žít!!!!!!!!!
Šárka byla jednou z prvních vlaštovek, které mi přišly můj první "děsný" článek komentovat, jinak tímto zpětně děkuji i Zuzce i Terce!

Tohle byly již dvě skutečnosti, kdy jsem prostě musela reagovat, strasně mne totiž mrzí, že už nebudu mít příležitost chodit na Šárčin blog, v skrytu duše doufám, že tato úžasná kreativní dívčina začne zase tvořit a budu mít možnost se podělit o její neuvěřitelné tvořeníSmějící se Tímto vyzývám všechny ostatní, kteří mají stejný názor, ať se připojí, třeba se znova dočkáme obnovy Šárky blogu!

Mary s maminkou se nedaly a to je super, tak se snažím o to, abych Ti Šári dodala opětovnou sílu a radost blogovat, osobně mi budeš děsně chybět!!!!!!!!! Tvůj blog vážněj super!!!!!!!!!!!!!!!!!



Co dodat na závěr: Mám hory , máme doly, mále lidi, máme voly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ač nejsem vyloženě blogový matador přeci jen již bloguji nějaký ten pátek a proto prosím všechny rozumné lidi, aby mne podpořili za lobbing pro Šárčin nový blog a vlastně i zpětně zde lobbuji za MarySmějící se


Blanka

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik