Vesna naposledy


Přeji krásný večer.
Dnešní článek bude rozlučkový a to pro Vesnu, ačkoli jsem z ní napřed byla opravdu nadšená, po nějakém čase jsem zjistila, že ta "láska na první pohled" poněkud vyprchává, i tak jsem pro ni stačila vytvořit tento obleček na míru.









Fotky jsou již staršího data. Využila jsem náš kvetoucí fialový šeřík a vytvořila pro Vás "fialkový článek".








Vesna není jediná panenka, kterou jsem poslala dál.
Někdy panenka na promu nebo fotkách jiných sběratelů naprosto uchvátí a zaujme, ale když se pak setkáme tváří v tvář, tak to není to pravé ořechové. Anebo jsem napřed naprosto z panenky "hotová", ale po čase se to začne vytrácet a panenka mne přestane inspirovat. Já pro panenky hodně tvořím a taky si s nimi hraji a je to pak na nic, když kolem některých pořád něco kutím a některé "leží ladem". Proto jsem se také rozhodla, že každou panenku, kterou si pořídím, tak nepředstavím hned, ale nějaký čas si ji nechám ve "zkušební lhůtě" a pak se uvidí, zda dostane vízum, nebo neMrkající

Tohle opatření jsem zavedla především kvůli návštěvníkům svého blogu, aby nebyli zmateni, zda panenku mám, nebo ne a taky se musím přiznat, že se mi nechce stále měnit ikonky.



Tak a konečně se můžeme dostat k oblečení Vesny.




Šaty a bolerko jsem upletla já, náušnice a kabelka jsou z dílny velmi šikovné Petry, botky jsou od Anji.



A aby té fialové nebylo zase tak moc, tak jsem Vám fotla i naši rozkvetlou jabloňUsmívající se

















































































































Věřili byste tomu, že u nás bylo bílo i v dubnu?Usmívající se













Moc Vám děkujema za Vaši pozornost.
Snad se s Vámi Vesna rozloučila "na úrovni"Smějící se
Přejeme hezký večer.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik