"Dobří holubi se vracejí"

Dnešní článek bude o panence, kterou jsem již jednou měla, poslala dál, ale ona si cestu ke mě zase našla....



Chvíli Vás budu napínat.



A chvíle napětí střídá překvapeníMrkající



A je u mne zpět Dania Zarr Irresistible.


Tenkrát na rozdíl od Danči v plné výbavě.



Detail na její krásné doplňky.





A také oblečení.


V jejím originálním oblečení jste ji mohli vidět u Jíti



Představuji Vám svou Inu.
Aby jsem tuhle kočku nechala u sebe bydlet, musela projít menšími změnami.



Převlékla jsem ji do oblečení, který jí podle mne sluší mnohem více.


Bundička je Barbie Dooney & Bourke, šaty jsou Barbie Fashion Avenue(tedy aspoň myslím), brýle ze sady Barbie Basics, náušnice od Lenči a botičky si Ina výpůjčila od Rity a náramek od Ronnie























Trošku jsem si zahrála na kadeřnici a vlasy jsem Ině napřed narovnala a posléze zkrátila.










A nyní se Vám již předvede v celé své kráse.


































































































































Moc děkujeme, že jste tu haldu fotek vydrželi, Ina prošla ještě jednou změnou, ale o tom zase až někdy příště.....

Přejeme krásný víkend.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik