ITBE - Wave2



ITBE: Monogram - Night Strike 300ks, 2014





Tak aby nebylo moji druhé člence ITBE teamu líto, rozhodla jsem se Vám ji dnes představit.





Vesna společně s touto Monogramkou se mi líbíly již od začátku.



V podstatě jsem měla veliký zájem jen o tyhle dvě a štěstí se na mne usmálo a mohla jsem je ubytovat, ač jsem napřed zvažovala, že Vesna půjde o dům dál, nechala jsem si nakonec obě dvě.


Je to má první panenka ve sbírce, která má Monogram tělíčko. Přes hruď je méně vyvinutá než klasické fešky, ale zase více než Poppy Parker, či NuFace fešandy. Určitě když vyšetřím více času, tak nafotím srovnávací fotky.



Botičky jsou opět velmi vydařené.






Na rozdíl od šatů, které byly pro mne velikým zklamáním již u Natalie v první vlně.


Samy o sobě jsou prima, až na tu "debilní" zástěrku, tohle IT opravdu nedomyslelo, velmi mne i zarazilo, že tenhle děs spáchali hned na 3xKřičící






Zde detaily šatů.









Účes je velmi zajímavý a moc se mi líbil.
















Tak a tady máme první fotky Nory.


Na rozdíl od tmavé Vesny je tohle vyloženě princezna Bledule PrvníSmějící se




Na focení dostala své botky, bundičku od Barbie On Location Barcelona, halenku od DG Reese(Wave 2), kalhoty od Jitky a náušnice od Petry.
Noru jsem převlékla, protože si osobně myslím, že jí šaty ani jejich barva moc nesluší.












Její vlasy mají velmi zajímavou barvu a strašně se mi líbí její hnědé oči.
































































































































A protože mi to nedalo, tak jsem již holkám umotala nějaké své výtvory, tak snad se Vám budou líbit i v oblečení by Blanka.
Přeji krásný zbytek víkendu.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik