"Má vysněná"

V minulém článku jsem Vám představila jednu z koček, která mi dorazila v balíku od Alice.
Asi bych měla nejdřív vysvětlit, jak je možné, že se mi to tady v poslední době hemží jednou panenkou za druhou, žádnou banku jsem nevykladla, jen jsem poněkud vytřídila svou sbírku. Kouzlu Barbií jsem propadla na konci letošní zimy a pohltilo mne to se vším všudy. Po nějakém časem jsem si pořídila svou první panenku na těle pivotal, začala na ně tvořit, přetělovat a dokonce jsem se pustila do převlasení. Trošku jsem se přesunula od sběratelství k "panenkaření" a zjistila jsem, že začínám mít na panenky určité požadavky, především jejich pohyblivost atd. Poté jsem si pořídila první IT a vzhledem k tomu, že tohle jsou právě panenky pro dospělé, úplně jsem jim propadla a začala si pomalu tvořit novou "hrací" rodinku. Samozřejmě, že mi zůstalo i několik Barbií, kterým já říkám "zdravé jádro".
Někdo moc nemá rád označení, že si s panenkami hraje, já jsem na to naopak hrdá, že si i jako dospělá dokáži hrát se svou fantazií, odpoutat se aspoň sem tam od svých starostí a být na chvíli ve světě, který si pamatuji jen z dětství. Samozřejmě, že dnes je to hraní trošku jiné, než když mi bylo deset, ale to Vám určitě nemusím vysvětlovat. Stav mé aktuální sbírky je v Galerii, a ještě čeká několik holek na představení.
Momentálně jsem se svou partou maximálně spokojena, všechni jsou pohybliví, mají svou roli a já se jim věnuji a vymýšlím s nimi vylomeninyMrkající
Pár krabičkových záležitostí mi zůstalo, ale zbytek jsou všechno aktéři mých budoucích článků, které spáchám na tomto blogu.
A tímto končí můj výlev myšlenek, ale měla jsem potřebu osvětlit všem, jak to od nového roku na mém blogu bude. Blíží se čas vánoc a pomalu všichni přestáváme stíhat, tak abych na tento restík nezapomněla.

A nyní již má vysněná panenka, kterou jsem si tak nějak sama sobě nadělila ke svým jmeninámUsmívající se



Fashion Royalty Jordan Bionica, 1200ks, 2009


Promo foto



Takto ke mne dorazila.





Náhodou mám doma její původní oblečení kromě korzetu a botiček, určitě ji v něm ještě nafotím.


Tohle focení si užila v oblečení Sněhové královny.






Tvářila se tak urputně, že sluníčka se nakonec přeci jen dočkalaMrkající




Její tvář mne strašně fascinuje, tudíž se mi to zvrhlo jak jinak, než ve spoustu portrétovek.





















Vím, že takhle kráska není zrovna "nejoblíbenější", ale mne okamžitě uhranula. Dle mého přece panenka nemusí být na první pohled krásná, musí svého majitele především oslovit. U takových panenek mi hned začne fantazie pracovat a vymýšlet, jaká je a proč atd. Pokud si panenku doma nevystavím v krabičce (což u mne již tedy nehrozí) a tím ztratím možnost si ji "oňuchat" a věnovat se ji , tak si ji prostě obleču, nastylizuji a upravím k obrazu svému a "vnuknu" jí život se vším všudy a to mne strašně bavíMrkající


Tak a pro dnešek jsem se už vykecala. Přeji Vám pátek třináctého bez nehod a také hezký začátek víkendu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik