Irenne v plné výbavě


Tak to vypadá, že jsem zpětMrkající Musím dohnat tedy svůj deficit. Ještě jednou se moc omlouvám, že jsem neodpovídala na komentíky a Vaše články. Pomalu to tedy doháním.



Takto mi Irenne dorazila a já jsem se rozhodla, že její originální oblečení je skvělé a prostě ho musím mít.....



Voalá a tady je již Irenne v "plné" kráse". Ještě máme i původní šperky, ale dostanou svůj prostor časem.



Halenka i sukně jsou naprosto skvělé, psaníčko je skvěle dolaďuje a botičky musím nazvat oblíbeným slovem mého syna - výtečnéUsmívající se












V rámci článku Vám Irenne blíže představím.



Jméno a příjmení : Irenne Chinbrainová
Znamení. Kozoroh
Rodina: svobodná, má dva sourozence, mladšího bratra Toma a mladší sestru Ayu


Ayu již asi všichni znáte.




Profese : daňový poradce
Záliby: jogging a vaření



O vaření příště...




Povaha: tvrdohlavá, dobrosrdečná, samotářská, nekonfliktní
Typický rys: za své sourozence by se rvala jak lvice



Tak to většinou dopadá.


Aya většinou čeká na Irču někde na jejich oblíbených joggingových stezkách.



Hezky si poklábosí.


A zdrbnou bráchu ( o něm se co nevidět dozvíte také víceMrkající)



A není radno jí ukazovat záda!



Hezký večer.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik