Bilancování 2013


Každý prožil si svůj rok, pro každýho jiný byl, mne však hodně potěšil!
Bolístky zde také byly, panenky je vyléčily!
Bylo prima potkat lidi, kteří "můj" svět stejně vidí!
Tímto Vám všem vzdávám hold, pro naše nepřítele neváhám vytáhnout kolt!!!

Napřed ho ale musím pořídit, ale napřed ještě pár objednávek vyřídit..
Hlavně orodovat za všechny, ať se splní všechny sběratelské sny.
Barbie, Liv, Moxie, nebo Fešky,
nádherné jsou prostě všecky!

Ještě tu jsou Tonnerky, BJD a "scénerky",
na koho jsem zapomněla, ač předtím jsem ódy pěly,
tímto se jím omlouvám!
Hlavní je, že své místo mají, majitelé na ně čekají.

Tuhle diagnózu mít, je prostě prima, co více na to říci.
Choholoušek chytrý byl, stejně by to asi posoudil!
My úplatky neberem, proto si tu zvesela, budujeme "mattella"Usmívající se
No a také další značky, nejlepší jsou Mary's mačkyUsmívající se/tohle myslím vážně, ač stejně kulím oči, tak prostě obdivuji Vaši starostlivost a musela jsem toto zmínitMrkající/

Každý své si sbíráme, navzájem se vnímáme!
Nezbývá mi jiné nyní, než být vděčná za přízeň!
Moc se těším na Vaše články v Novém Roce. Určo budou skvělé!
Jsem moc ráda, že Vás mám, jen to nejlepší v roce 2014 přeji Vám.

Hodně štěstí přeji Vám, zdraví především, bez něho to nejde!

Krásně si užijte konec roku a všem moc děkuji za komentíky, je to prima mít tuhle virtuální "rodinu"!!!

Krásný rok 2014!!!!!








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik