Isa - Panna


Panna - Virgo

Panna

(24. 8. - 23. 9.)




Jmenuji se Isa Youngová, narodila jsem se začátkem září, jsem tedy Panna, mým živlem je země a vládnoucí planeta je Merkur. Jsem šesté znamení Zvěrokruhu.


Zastihli jste mne v okamžiku, kdy jsem přišla do práce. Toto je naše malá šatna. Blíží se vánoce, takže nám tady již straší s vánoční výzdobou. Což mi ale vůbec nevadí, protože mám vánoce strašně ráda.


Určitě přemýšlíte, kde pracuji. Trošku Vám napovím. Jsem organizovaná, strukturovaná, prospěšná, nenáročná (haha), spolehlivá, přesná ovšem i pedantská, usazená, umíněná, posedlá, upjatá, příliš konzervativní, povrchní, úzkoprsá a kritická.


Pořád nic? Prý vynikám v profesích jako zdravotní sestra, doktorka, účetní, sekretářka, veterinářka, knihovník, statistik, psychiatr či vědec.



Tak já Vám to prozdradím, jsem šéfredaktorka populárního časopisu Jambalaja, který je vlastně všehochuť všeho, co by Vás mohlo zajímatMrkající Prosincové číslo jsme udělali trošku netradiční a v roli modelek a modelů se představili členové naší radakce.





Á, volá mi má známá a také oblíbená modelka našeho časopisu Aya, kousek odtud fotí, tak se na chvíli staví. Hned jsem ji zaúkolovala, ať mi donese kafíčko z mé oblíbené restaurace Red&White.


Kapánek zděšeně jsem na ni koukala, ale posléze mi vysvětlila, že fotí plavky, teď na podzim (někdy mají fotografové šílené nápadyMrkající), takže se mám uklidnit, opravdu ji nešibe.


Chvíli jsme poklábosily, ale za chvíli mne volala naše "dvorní" návrhářka Terezie.


Tak a jsem v jejím království. Nedávno jsme s ní podepsali spolupráci a jsme nadmíru spokojeni.


S Terezií jsme se docela skamarádily, je to nadaná, pracovitá návrhářka a navíc i prima baba. To jsem tedy zvědavá, které šaty pro mne přichystala. Čeká nás veledůležitý večírek pořádaný vydavatelstvím našeho časopisu, tak se musím hodit dogala. Mé barvy jsou žlutá, zlatá, zelená, ale já mám stejně nejradši bílou a černouMrkající


Teda, Tereze nezklamala a šaty jsou skvělé. Chudák holka má toho teď tolik! Ale jak sama říká, je jenom ráda, protože jí to strašně baví!
Ještě mi radí, že k tomu budou super vyčesané vlasy, ale to si mne vezme do parády Rút.


Když jsem šla z oběda, potkala jsem svou sestru Marinu. Domluvily jsme se, že odpoledne spácháme nějaké nákupy.
Určitě si někam zajdeme i na nějakou dobrou večeři. Tak nějak odjakživa jím celkem zdravě, mám ráda ovesné vločky, mrkev a červené maso. Nejraději mám hovězí polévku a segedín. Dodržuji pitný režim a zbožňuji červené víno.


Během naší procházky začalo pěkně chumelit.


Dokonce jsme se zastavily u prodejců stromečků.


Tam jsme potkaly Gabu, je to sestřenice od Rút a zároveň spolu vlastní kosmetické studio, které spolupracuje s našim časopisem.


Je nám tedy pěkná kosna, tak utíkáme do teplíčka.






Vítám Vás u sebe doma. Nejen psaní, ale i čtení je má velká vášeň a když si k dobrému počteníčku dám i pohár svého oblíbeného červeného vína, lebedím si přímo báječně.



Pokud Vás zaráží barva mého domácího úboru, tak jsem ho dostala od své sestry, ona miluje všechny výrazné barvy. Ještě, že se jedná o domácí úbor, ven bych v tom tedy nešla.Mrkající


A to bude pro dnešek vše.
Mějte se prima a zase někdy.....





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Slavné osobnosti narozené ve znamení Panny:

Emil Zátopek, Dana Zátopková, Hana Zagorová, Alžběta I., Lída Baarová, Lev Nikolajevič Tolstoj, Ingrid Bergmanová, Radoslav Brzobohatý, Sean Connery, Greta Garbo, Maurice Chevalier, Michael Jackson, Zora Jandová, Milan Kňažko, Sophia Lorenová, Freddie Mercury, Jan Rosák, Ljuba Skořepová, Marta Vančurová a moje maličkost


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik