Alvin Ailey



Alvin Ailey American Dance Theatre Barbie Doll , Pink Label 2008



Díky Lenky (Nauriel) se mi podařilo tuhle nádhernou, mou vytouženou, panenku získat. Já jsem ji za to naoplátku "bohovsky" pobavila, vzhledem k tomu, že ze zahraničí nenakupuji, podařila se dost kurziózní věc. Nakonec vše dopadlo a panenka v pořádku během týdne a něco dorazila.



Když dorazila, bylo krásné počasí, narychlo jsem ji vyfotila v krabici, ale během hodinky se zatáhlo, takže focení venku nepřipadalo v úvahu a musela jsem ji nafotit vevnitř.




















Nyní zřejmě pobavím jedince věci znalé, kteří nakupuji na eBay atd. Lenča věděla, že bych si moc přála tuto panenku a když na ni narazila, tak mi písla, jestli bych neměla zájem. Poprosila jsem ji tedy o spolupráci, protože anglicky docela rozumím, ale jakmile mám překládat z češtiny do angličtiny,tak to je horor. Nakonec vše klaplo, tak mi Lenča napsala , ať pošlu na mailovou adresu, kterou mi poslala částku dejme tomu 10 USDMrkající, ale co nejdříve. Moc se mi to nezdálo, podotýkám, že jsem si asi před čtvrtrokem zřídila pay-pal účet, ale platila jsem přes něj jen jednou jedné paní ze Slovenka a přesně dle jejich instrukcí, takže jsem už úplně zapomněla, jak to chodí. Poslala jsem prostě na uvedenou adresu mail s textem 10 USD. Stále se mi to moc nezdálo, tak jsem psala Lence a tehdy jsem si vzpomněla, že jsem zřejmě měla poslat těch 10 USD přes pay-pal na uvedný mail. Ano, měla. Musím se přiznat, že jsem se tomu řehotala jak blázen, paní z Ameriky si musela pomyslet, že jsem asi blázen. Tahle historka mne pobaví ještě dnes. Ale jinak všechny upozorňuji, že se považuji za celkem inteligentního člověka.Usmívající se


A nyní pár "technických" fotek. Alvin má jako správná baletka silnější, vypracovaná lýtka.




Krásně propnutá chodidla.







Prsty má s dlouhými nehty.



A má super "pivotal" stojánek.


Oblečení je složeno ze dvou částí, bodýčka a sukýnky.




Následující den se nám vyčasilo, tak jsem ji rychle musela vyfotit, ještě jsem ji dala růžičku do vlasů.
















Doufám, že se Vám představení této černé labutě líbilo.

Přejeme hezký zasněžený den.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik