Diwali

Diwali Barbie, Pink Label 2006
Promo foto





Tuto krásku jsem chodila obdivovat k Zuzce a ani ve snu mne nenapadlo, že někdy skončí i u mne.
Jedna sběratelka rozprodávala část své sbírky, poslala mi fotky panenek, ať si vyberu, které bych chtěla. Jakmile na mne vykoukla tahle kočka s uhrančivým pohledem, nevěřila jsem svým očím.
Měla jsem již doma Sumatru - Umu a okamžitě jsem věděla, že Diwali -Iwa bude její mladší sestra. Iwa dorazila na MM těle, s původními náušnicemi, v jiných šatech. Shodou okolností jsem zakoupila jinou panenku, která měla pro změnu na sobě toto sárí. Iwa samozřejmě dostala celokloubové tělíčko a pro toto focení i svůj originální obleček.
Strašně moc se mi líbí její malba a je úžasně fotogenická. Třešničkou na dortu je její bindi na čele, typické pro indické ženy.
Velmi moc se těším, až nafotím Umu a Iwu spolu.
Ještě musím podotknout, že když jsem posléze zjistila, v jaké cenové relaci je tato panenka k pořízení, tak se mi protočily panenky. Samozřejmě, že jsem ji nazakoupila novou, ale i tak jsem z toho pořád trošku paf, že ji mámSmějící se

Tak a dost bylo řečí, pojďme se pokochat její krásou...


























Dnešní ŠVW je speciálníMrkající




Doufám, že jsme Vašemu oku polahodili.(U focení samozřejmě pomáhal Toník!)
Přejeme krásný den.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik