Debbie


Včera jsem Vám představila Darii - Debií. Dnes Vám trošku osvětlím své "převlasovací" počínání.
Zde máme finální podobu.





Takto to vypadalo v průběhu vlasení.






Jak jsem již psala, Pétin (MadameRouge) článek o převlasení mne dost vyděsil, tak jsem na radu Ivanky(Babakat) pořádně proštudovala návod od Irčy(Surfinie). Napřed jsem měla v plánu udělat z ní rudovlásku, protože si myslím, že by jí to slušelo a žádnou mobilní zrzi nemám. Musela bych ale shánět "vlásky" a já měla potřebu pustiti se do toho hned.
Měla jsem doma k dispozici dvě hlavičky, vlásky byly docela dlouhé a já se rozhodla udělat účes z polodlouhých vlasů.
Tak jsem se do toho pustila.



Irča píše, že jehlu protahuje přes krk ouškem, to mi přišlo zbytečné, takže postup vlasení byl úplně stejný, jen jsem prostě jehlu prostrčila normálně špičkou skrz hlavičku, uchytila vlásky a zase špičkou protáhla zpět. Zřejmě to bude stejný systém, jako Lenčin (Nauriel). Ze začátku se mi párkrát podařilo nit utrhnout, tak jsem pro jistotu po převlasení ještě vlila do hlavičky lepidlo. Dva dny jsem s tím docela lopotila, měla jsem asi kratší jehlu, než by bylo třeba, ale třetí den jsem systém vypilovala a vždy než jsem jehlu protáhla krčkem, tak jsem napřed jehlou v dané dírce přes temeno pořádně zaškvedlala, a pak když jsem jehlu protahovala přes krček, tak jsem jí jen nasměrovala na dírku a pomalu tam sondovala a ona tam většinou sama vjela, tak to šlo jak po másle a bylo za chvíli hotovoSmějící se




Daria měla super měkkou hlavu a odvlasení trvalo asi jen 5 minut, bohužel na místě pěšinky zůstaly trošku dírky, tak jsem jí "pěšinku" udělala na druhé straně. Před převlasením jsem jí potrhanou původní pěšinku trošku zakápla sekunďákem. Poté opatrně převlasila, vůbec to není vidět.








Snažila jsem se o docílení "sestupky", což se mi docela podařilo(byly vlastně jen dvě volby, buď mikádo nebo sestupka). Zde je focení ještě před řádnou tvorbou účesu.







A protože mi to nedalo, musela jsem Debbi nafotit.

























Tady jsem ji ještě nastylizovala aspoň trošku jako "celebutante"



Ale příště to už nebude žádná Paříž Hilton, ale spíš Debbie HarrySmějící se
Hezký den.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik