Mé první přetělování :-)

Dneska jsme v Tescu úplně náhodou narazila na Barbie Fashionistas za 112,-Kč.
Bylo jich tam ještě dost, jen jedna černoška Nikky.
Nejen že se mi líbílo moc oblečení, taky jsem již delší dobu uvažovala, že bych jednu panenku přetělila, protože mi přijde, že na pivotal tělíčku ji skvěle využiji, ale měla jsem z toho docela hrůzu.
Nedávno mi to moc pěkně popsala Danka(moc děkujiSmějící se), děsila jsem se hlavně toho, že vůbec vlastně nevím, jak to mám dělat a že tu kotvu utrhnu.
Zřejmě nadešla ta pravá chvíle, tak jsem se do toho pustila...



Moc se omlouvám, za kvalitu fotek, ale dnes počasí na focení teda není, ale chtěla jsem si to zdokumentovatMrkající


Chudák malá, ještě neví, co vše ji ještě čeká...



Tak a máme tady úplně novou panenkuSmějící se


Představuji Vám Riu v novém kabátěSmějící se


Já jsem opravdu jelito, Danča mi poradila, ať plast nahřeju fénem, že to potom lépe jde.
Tak to jsem vůbec netušila, že náš fén má takové grády...


Říkala jsem si, jejda, ten plast ale smrdí.

Až po přetělení jsem zjistila, že se nám trošku spekly vlasyZamračený
Zkusím Nikky ostříhat, určitě to nějak zachránímeMrkající


A to nebylo vše. Toto tělo má úplně jinou kotvičku, takže mé nadšení opadlo, když mi hlavička nechtěla držet a pořád přepadala dozadu.
Vzpomněla jsem si na Terčin článek, kde psala, že na takové problémy našla něco u Vlaďky.
Vůbec jsem se nevěděla, co se po mně chceNerozhodný
Tak jsem jí prostě oblepila kotvu i kousek krku izolepou a ono to funguje, teda zatímSmějící se

Hned jsme udělaly zatěžkávací zkoušku.

Zatím vše klapeSmějící se


Moc si to nové tělíčko užívá, ta naše tanečnice z LúčniceSmějící se


Je to škoda, na jejím původním tělíčku je moc hezké tetování, ale možná se ho do budoucna pokusím reprodukovat, ale již předem se děsím, co se mi při tom zase přihodí!!!
Aby toho nebylo málo, tak jsem Rie trošku sežehla levé řasy, zjistila jsem to před chvílíPřekvapený
Ale vypadají pořád dobře, tak jsem zastřihla pravé a skoro nic nejde poznat.

Většina z Vás přetěluje mrknutím oka, ale já jsem strašně nadšená, že se mi to poprvé celkem bez úhonyMrkajícíSmějící se povedlo.
Určitě bych byla vděčná za tip, jak zkrotit její bujnou kštici.

Přejeme hezký večer a snad se nám to počasí zlepšíMrkající

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik