Lara - Střelec

Střelec

Střelec - Saggitarius

( 23. 11. - 21. 12.)


Jmenuji se Lara Couturová. Narodila jsem se 1. 12. Jsem tedy Střelec, deváté znamení Zvěrokruhu. Mou vládnoucí planetou je Jupiter. Živlem je vzduch. Jsem moc ráda, že na mě konečně došla řada a mohu se Vám představit.
Jaká tedy jsem? Tak jdu tedy s pravdou venMrkající Jsem nadšená, štedrá, nezávislá, inspirativní, optimistická, odvážná, otevřená, přímá, sarkastická, fanatická, nerealistická, zapálená, urážlivá, mám sklon k přehánění, nenasytná, nespokojená. Divíte se, proč tam nemám žadné ale, a zároveň, stejně tak ... atd. Já si myslím, že nikdo nejsme dokonalý, a pokud u nás nic z toho negativního nepřevažuje, tak proč se za něco omlouvat?
Vynikám v profesích: filozof, profesor- humanitní, vydavatel, navigátor, atlet, soudce, filantrop( to mě trošku zaráží, to je profese?) učitel, duchovní, řečník, pracovník reklamy - toto mou profesí trošku zaváníSmějící se Sice nevím proč, ale od mala jsem toužila být architektem, jakmile jsem se setkala s geometrií, tak jsem tyto své plány zabalila. Vystudovala jsem tedy právníckou fakultu, ale obecné právo mne moc nebavilo.
A zrovna si prozpěvuji chvátám, chvátám, nemám chvíli klid, já tam , já tam...

Nakonec jsem našla to pravé ořechové. Pracuji v reklamní agentuře/firmě jako jejich firemní právnička. Poznala jsem zde i svého partnera Ricka. Je to bratr mé kamarádky Tango.
,,Vidím svůj cíl. Dosáhnu svéhu cíle. A pak vidím další." Tyto tři krátké věty by měly být heslem Střelce. V astrologii je znám jako Kentaur, mytologická postava , která je napůl člověk a napůl kůň. Šípy tohoto mocného střelce jsou naplněny neuvěřitelnou tvořivou silou. Takže, bacha na měSmějící se

Takto jsme si užívali s Rickem na dovolené na Kapverdských ostrovech.


Tuto dovolenou pro mne Rick připravil jako jedno veliké překvapení.
Tyhle záležitosti nechávám na něm, protože je v tom prostě dokonalýSmějící se

Čekalo mne jedno překvápko za druhým, Rick mne požádal o ruku...
No radostí jsem mu skočila do náruče a samozřejmě, že souhlasila!

Krásně jsme si zbytek dovolené užili a plánovali a takdále...

Ještě se mi svěřil, protože je mediálně docela známe osobnost, že ho oslovila televizní produkční a předložila mu zajímavou nabídku, kterou jsme hned probrali.
Nakonec jsme se domluvili, že o tom zatím nikomu neřekneme.
Ačkoli se mnohým zdáme, že jsme poněkud nesourodý pár, jsem prostě do toho chlapa blázenSmějící se
Vím, že Rick do mne taky, ale sem tam trošku žárlím a hlavně na Anemone, vím, že je to úplně neopodstatněné a snažím se to nedávat najevo, protože vím, že tahle osoba je pro něj moc důležitá, ale bohužel, prostě je to tak.
Často se setkávám s Anemone pracovně, dokonce i soukromě, mám ji celkem ráda, líbí se mi jaká je svérazná atd., ale tudy vlak prostě nejede...

Času nemám právě na zbyt, ale udržovat v kondici ,se holt musím. Pokud mi to vyjde, tak 2x týdně navštěvuji posilovnu.

Tango již všichni dobře znáte, dnes jsme vyrazily spolu. Vzhledem k její obsesi na kabelky, nemusím tahat tu svou, to je takové malé plus,ovšem je škoda, že s námi nejde Tony, musím přiznat, že je to celkem sranda, jak prudí na Anemone, co si budeme povídat, ale hlavně proto, že když jde s námi, tak tam dojdeme.
Prostě jsem to nevydržela a musela jsem naší novinku Tango hned vyslepičit, protože vím, že si to nechá pro sebe, umí udržet tajemství. No, a samozřejmě místo do posilovny, zapadly jsme do hospůdky a vše začerstva probraly...

Když už jsme u toho tak miluji telecí medailonky a kubánský rum, takže v létě především mojito.


Vzhledem k povolání, modelku opravdu nedělám, moc by se to nehodilo.
Ale starší sestra Angie mne párkrát zlanařila na charitativní projekty.
Rick byl z fotek pěkně unešenMrkající

Mezi mé barvy patří nachová, modrá a bílá. Modrou mám moc ráda, ale většinou nosím bílou a černou, pracovní kostýmky jsou holt pracovní kostýmkySmějící se

Koníčků moc nemám, ale musím se přiznat, že mne moc baví cestování se svým, teď již snoubencemMrkající

Opět spěchám, protože mi volala přítelkyně Kelly, jdeme dnes spolu na párty, že si musela ještě odskočit k veterináři, rychle jsem jí to domluvila, neteř Lea měla zrovna dnes praxi.

A jejda, Kelly si zase něco zapomněla, kabelku. Teď do Ley klavíruje, zřejmě se vyptává na Kaylu, mou sestru, jak se jí vede atd.
No, už jsem tu, Fifi(Kellyn pejsek )je už v pořádku, nějaké zažívací problémy, či co.
Lea je zřejmě ráda, že je zachráněna, je chudák holka nějaká pobledlá, bere si toho na sebe trošku moc. Má to holka trošku těžké, ale co se dá dělat.

Takže ještě se rychle skočím převléct, Kelly odvede psa a vyrážíme.

No, v rámci možností jsem to stihla celkem rychle.

Kelly o zasnoubení radši nic říkat nebudu, to bych mohla rovnou vyhlásti do rozhlasuSmějící se
To jsme se vyštramandily, co? Většinou s námi šla ještě Kayla, věřím, že co nevidět zase bude v pořádku a všechny tři si vyrazíme.


Tak hezké odpoledne a večer a zase někdy příště...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slavné osobnosti ve znamení Střelce:

Mark Twain, Maria Callasová, Miloš Forman, Ludwig van Beethoven, Edith Piaf, Antonín Zápotocký, Frank Sinatra, Marie Stuartovna, Rudolf Hrušínský, Steven Spielberg, Kim Basingerová, Ladislav Smoljak, A. G. Eiffel, Tina Turner, Hana Hegerová, Brad Pitt, Jane Fondová, Eva Hudečková, Walt Disney, Julie Harrisová, Radek John, Winston Churchill, Betty Grableová, Josef Abrhám, Marie Stuartovna.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik