Perličková tunika

Vypadalo to, že nám sluníčko už tento měsíc snad nevysvitne, ale odpoledne se vyjasnilo. Popadla jsem Angie a takřka běžela udělat nějaké fotky na zahradu. Kdoví, kdy zase bude slunečné počasí.
Rozhodla jsem se ukázat Vám, jak jsem šaty tvořila krok za krokemSmějící se


Do balíčku s oblečky mi paní Lenka přibalila i několik na první pohled již nepoužitelných věcíSmějící se


Okamžitě jsem začala přemýšlet co s nimi. Měla jsem zlaté perličky, tak jsem myslela, že na šatech/tunice udělám jen takový hadovitý vzro.

Začala jsem tak různě našívat perličky.



Samozřejmě mi to nedalo, v látce byly i červené vzory, náhodou jsem měla i červené perličky, tak jsem si řekla, že je tam taky přimíchám.




Jak jsem již, psala, většinou mám nějakou představu, ale v průběhu procesu, se to zvrtne úplně jinamSmějící se
Pořád mi tam něco chybělo a nakonec jsem tam začala našívat i oranžové perličky.

Perličky si většinou u mě začnou žít svým vlastním životem, takže místo hada, jsem je měla opět pěkně všechny vedle sebeSmějící se

Tak a jdeme do finále...

Ještě musím napsat, že jsem to poněkud nedomyslela, šeříkové šaty byly z pružného materiálu, tak jsem je pak přešila, aby panenkám padly.
Tyhle šaty jsou z nějakého tvrdého materiálu made in ChinaNerozhodný
Přední díl je tak trošku jako krunýř a panenky v tom vypadaly hrozně.
Tak jsem z nich udělala takovou trošku sexy tuniku, a nakonec se mi tohle řešení moc líbí.

Moc mi to nešlo nafotit, protože se začal zvedat pěkný vítr a Angie začala padat, evidentně měla focení plné zuby, tak jen prozatím tuhle jednu pro info nafocenou zezadu.

A nyní tunika v plné kráse na Angie:












Snažila jsem se tuniku nafotit zblízka, protože ve skutečnosti na sluníčku krásně září, přijde mi, že to moc nejde nafotit.




Doufám, že se Vám šatičky líbí aspoň tak jako mněMrkající
Na focení jsem vybrala Angie, protože má tmavé dlouhé vlasy a myslím, že se k této tunice moc hodí.
Snad jsem Vás inspirovala a taky se pustíte do toho.
Hezký večer.Usmívající se

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik