Angie - Kozoroh

Kozoroh

Kozoroh - Saggitarius

(22. 12. - 20. 1.)



Jmenuji se Angela Couturová, ale jsem prostě Angie. Narodila jsem se 1. 1. Jsem tedy Kozoroh. Desáté znamení Zvěrokruhu, mou vládnoucí planetou je Saturn, mým živlem je Země.
Mám dvě sestry, které mi lezly pěkně na nervy, teď už si s jednou celkem rozumím, s tou mladší, se starší to není žádná sláva.
Zato však mám skvělou neteř, a v její nevlastní sestře (ano, již budu končit, máme zde poněkud přesestrováno) jsem asi našla tu ségru, se kterou si konečně rozumím.

Vyrazily jsme si společně na dovolenou na Azorské ostrovy.
Bylo to moc super, musíme si to někdy zopakovat.
Ač jsem převážně člověk rozvážný, trvalý, trpělivý, systematický, uspořádaný, stálý, pilní,produktivní a vytrvalý, dokážu být i pěkný lakomec, umíněnec, člověk bez soucitu, přehnaný konzervativec, diktátor, prospěchář a neukojitelně ambiziózní tvor.
Mé barvy jsou indigo a šedá. Takže indigo je u mě jasná jednička, džíny v téhle barvě milujiSmějící se
Šedá se mi zase hodí do práce, když jdeme do terénu. Nebojte se, vykopávky Vás nečekají. Jsem fotografka!
Většinou fotím módu, to je můj zdroj obživy, ale mou srdcovou záležitostí je příroda.
Jakmile objevím něco ojedinelého, nejde mne zastavit.

Ač bych taky mohla být filozof, humanitní profesor, vydavatel, navigátor, atlet, soudce, zase ten filantropNerozhodný, učitel, duchovní, řečník, pracovník reklamy - toť voda na můj mlýn, tím ,svým způsobem jsem!
Nerada stojím sama modelem, ale má společnice Tango mě sem tam do něčeho uvrtá, protože já jí to asi tak 20x vracím Usmívající se
Toto jsem náhodou fotila moc ráda(tedy vše jsem vysvětlila kolegyni Tango a moc jí to šlo), vyrazily jsme až do Asie, bylo to celkem komplikované, ale nakonec jsem to zvládly a vznikly tyto úžasné fotky.


A teď to vezmu z fleku a řeknu Vám co ráda jím - vše z balkánské kuchyně a ještě grilovaná masa.
Musím se ještě přiznat, že někdy dobrovolně držím dietu (očista těla je přece moc důležitá), tedy spíš takovou očistnou kůru, a sem tam ulítám na bioproduktech.
V kondici mě udržuje mé pracovní tempoSmějící se a zřejmě ty mé biozáchvatySmějící se
Ráda piji kvalitní víno a bylinné likéry především. Když je dobrá společnost mám někdy sklon to trošku přehnat, takže když vím, že někam jdeme s Anemone, tak si na druhý den nic neplánujiMrkající
Naneštěstí, tohle byla akce na rychlo, Tango přifičela, že je domluvená s Anemone a že jdeme "pařit".
Napřed jsme zašly do restaurace rodiny od Tango(její rodinu mám moc ráda a pomluv si nevšímám),byl tam i bratr Tango, jsou s Anemone moc velcí přátelé, ale až se to dozví ségra, tak to bude zase nejspíš oheň na střeše,,a pak vyrazily na pořádný flám.
No, kapánek jsme to přehnaly, dlouho jsme se neviděly...
Ještě, že tam byl ten květináčZamračený( Abyste si nemysleli, minule se u jednoho sešly Tango s Anemone!)

Tak rychle abych odvedla pozornost od svého faux- poux, chtěla bych Vám ukázat náš ateliér, či studio chcete-li.
A jéje, už se blíží Tango, samozřejmě mě hned zpucuje, jestli náhodou nevím, že za chvíli jdeme na tu veledůležitou párty, a jestli mám jako pořád kocku, či co?
Poslala jsem ji čekat ven, a za chvíli jsem byla ready, myslím, že ostudu ji přece neudělám, co říkáte? No, ještě jsem ji požádala, zda by mi nevzala mobil do kabelky, ona se v nich vyžívá, já je skoro nenosím, tak ať jsou aspoň k užitku.Smějící se

Už jsem se chtěla pomalu loučit, ale Tango mě přinutila ukázat Vám ještě pár fotek,, že prý Vám minule něco tvrdila, tak chce nyní doložit důkaz. Nejsem z toho moc chytrá, Vy snad budete.





Tak krásný zbytek večera, snad se zase brzy uvidímeMrkající
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slavené osobnosti ve znamení Kozoroha:
Jack London, Annie Lenoxová, Karel Čapek, E. A. Poe, Ava Gardnerová, Eduard Bass, Richard Nixon, Helena Rubensteinová, Jan Opletal, Humprey Bogart, Marlene Dietrichová, František Filip, Elvis Presley, Michele Mercierová, Milada Horáková, Kevin Costner, Loretta Youngová, Vlasta Fialová, David Bowie, Jeanne A. de Pompadour, Jiří Sovák, Louis Pasteur, Jana z Arku, Jaroslav Vojta, Richard Nixon (má tchýně).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik